Κατηγορίες

Κατασκευαστές


Εγγραφείτε στο Newsletter

  • Καταχωρώντας το e-mail σας, μπορείτε να λαμβάνετε ενημερωτικό δελτίο με τα νέα, τις προσφορές και συμβουλές άσκησης
visa

ΜΥΘΟΙ & ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

* Το bodybuilding είναι επικίνδυνο.

Πολλοί πιστεύουν ότι η εξάσκηση με βάρη έχει πολλά και αναπόφευκτα μειονεκτήματα. Πιστεύουν ότι τα βάρη κονταίνουν, δημιουργούν άκαμπτα σώματα, προκαλούν καρδιοπάθειες, στρεβλώνουν οστά κ.α. Επίσης πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι η εκγύμναση με βάρη θα οδηγήσει αργά ή γρήγορα στην πρόκληση κάποιου σοβαρού τραυματισμού.
Η αλήθεια όμως είναι ότι το bodybuilding είναι επικίνδυνο μόνο αν δεν τηρούνται ορισμένοι βασικοί κανόνες ασφαλείας, δεν προηγείται σωστή προθέρμανση και δεν εκτελούνται οι ασκήσεις με την κατάλληλη τεχνική. Το τρίπτυχο αυτό προσφέρει τη δυνατότητα σε όσους ασκούνται να δυναμώσουν αποφεύγοντας πιθανούς τραυματισμούς.

* Οι μύες μετατρέπονται σε λίπος μετά από μακροχρόνια διακοπή της άσκησης.

Από άποψη φυσιολογίας αυτό είναι αδύνατο να συμβεί, αφού η δομή του μυϊκού κυττάρου είναι διαφορετική από αυτή του λιπώδους. Όταν κάποιος σταματήσει την άσκηση οι μύες του ατροφούν σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα από αυτό που χρειάσθηκε για την υπερπλασία. Αν σε αυτή τη φάση δε μειωθεί η πρόσληψη θερμίδων με την κατάλληλη διατροφή, οι επιπλέον θερμίδες αποθηκεύονται ως λίπος.

* Απαιτείται εντατική προσπάθεια και πλήρης αφοσίωση.

Το αποτέλεσμα που επιτυγχάνει κάποιος με τη σωματική άσκηση είναι πράγματι ανάλογο του βαθμού αφοσίωσης που επιδεικνύει. Ακόμα όμως και λίγες προπονήσεις την εβδομάδα (2 με 3 φορές) σε συνδυασμό με προσεγμένη διατροφή αρκούν για ένα υγιές και πολύ πάνω από το μέσο όρο σώμα.
Η αφοσίωση που επιδεικνύει ο ασκούμενος καθορίζει στην ουσία το ρυθμό προόδου που θα επιτύχει, χωρίς να επηρεάζει αυτό καθεαυτό το αποτέλεσμα. Άλλωστε, η προπόνηση αποτελεί ίσως λιγότερο από το 5% του χρόνου που διαθέτει ο μέσος άνθρωπος για τον εαυτό του. Η διατροφή και οι συνήθειες πρέπει να είναι υγιεινές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ποτό, το κάπνισμα, η κακή διατροφή και η έλλειψη ύπνου αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος μέσω της σωματικής άσκησης, η οποία πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας.



< Πίσω

Καλάθι  

(άδειο)



ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

Π.ΦΑΛΗΡΟ: 210-9884780

 

ΑΙΓΑΛΕΩ: 210-5314633

 

ΚΑΛΛΙΘΕΑ: 210-9571070

 

facebook